finns de rökgastermometrar med kappilärgivare?
vart hittar jag sånna isåfall?
 
Krilleman
Jaha, illa läst av mig från början!

Kan det bero på ölen?! :cool:
 
den där ölen kan man alltid skylla på:beer: skål då buksvågrar :-)
 
Krilleman
Verkar tungt på kapillärgivare som tål 500+

SKÅL :beer::beer:
 
ja, undra varför? de borde väl finnas eller?
 
obba skrev:
den där ölen kan man alltid skylla på:beer: skål då buksvågrar :-)
Lite OT kanske...Nu vill jag inte vara sån... Men kan du ha missuppfattat innebörden av ordet buksvåger?? ;)
 
Realdoolar skrev:
Lite OT kanske...Nu vill jag inte vara sån... Men kan du ha missuppfattat innebörden av ordet buksvåger?? ;)
nu hänger jag inte me riktigt. hur menar du? de kan va ölen som försvagar tänkandet idag me..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.