Jag köpte en Husqvarna "mellanmodell" för kanske fem år sedan. Priset var ca 4-5 tkr om jag minns rätt. Gräskniv, röjklinga och "trådaggregat" följde med. Jag är mycket nöjd med denna "semiproffsmodell".
Lite pyssligt när man ska byta mellan olika "skäraggregat" då "klingskydd" med mera är olika. Nu kör jag nog 90 procent "grästråd", så det är inget stort problem för mig.