1 939 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Röjsåg batteri eller bensin
Trädgårdsfixare
· Småland
· 184 inlägg
Oavsett vad det gäller för trädgårdsredskap så har man bara batteri och bensin att välja på så väljer jag KLOCKRENT > BENSIN!
Jag har säkert haft maximal otur med mina batterier men bara de får ligga ett drygt halvår oanvända så funkar de inte att ladda utan det blir bara att kasta dom (dvs lägga dom till återvinningen) och sedan köpa nya. Så jag är GRYMT BESVIKEN på allt vad litiumjonbatterier heter. 😢
Jag har säkert haft maximal otur med mina batterier men bara de får ligga ett drygt halvår oanvända så funkar de inte att ladda utan det blir bara att kasta dom (dvs lägga dom till återvinningen) och sedan köpa nya. Så jag är GRYMT BESVIKEN på allt vad litiumjonbatterier heter. 😢
Klicka här för att svara