Jag vill ha en röd vattenkanna till mina inneblommor, men hittar ingen snygg. Eller snarare, hittar ingen alls. Inte någon röd lagom stor i alla fall. På Plantagen hade de rätt modell (lackad plåt), men den var eg snäppet för stor. Tänker mig en kanna som rymmer ca 2 liter. Enligt Weibulls sida har de en, men hittar inte den hos någon av deras åf.

Har du ngt tips på var jag kan finna en?

/alacs
 
En återförsäljare med minsta sinne för service tar väl hem en till dig om du visar vad du vill ha.
 
Jo, det tror jag nog oxå, men plötsligt blev det lite brådis iom att barnen ville ge sin mamma en julklapp, och det enda som jag kom på som jag verkligen vill ha är en röd vattenkanna... Men som du säger, hittar vi inget annat så får jag be dem ta hem.

TAck.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.