Hejsan, har en Husqvarna 315 från 2018. Nu det senaste har jag upptäckt att den inte klippt som den ska.
Upptäcker den inne i stationen "Pakerad". Trycker jag ut den på "huvudyta" så kör den en stund, men sen åker den in och parkerar sig själv.
Har provat lite olika saker, om jag kopplar ur guiden och sen kör den på "förbikopplad timer" så verkar den köra på..
Men problemet är att det inte dyker upp några felmeddelanden. Och stationen lyser grönt!
Någon som känner igen problemet?
Tack!