Hejsan.
Har precist rivit en vägg mellan mitt kök och vardagsrum i en relativt liten lägenhet. Det blev kanonbra och öppnade upp stället fint. Nu vet jag dock inte riktigt hur jag ska göra i ordning det snyggt. Ena väggen är betonghål mellan 2 gipsskivor och den andra är tegel och går runt ett hörn. Taket delas av på mitten till ett sluttande tak längs med stolarna.
Jag skulle egentligen vilja ha träbalk runt hela med en tjockare del i raktaket och sedan på något sätt ha spotlights i takbalken.
Något som har gjort något liknande eller har tips på hur man skulle kunna göra det snyggt?
Jag är en riktig amatör i ämnet så all hjälp och tips tas tacksamt emot.