Behöver råd. Hus byggt 79. Altanen verkar vara byggd efteråt då vattenutkastet sitter under trallen.
jag vill riva altanen och ha en markstensklädd uteplats. Men åsikterna går isär i familjen. Att detta skulle vara omöjligt att göra själv.
Jag är envis och tänker med ett bräckjärn och några timmars slit så…
Brädorna är murkna och spetor i bara fötter är ett faktum.
men hur mycket tror ni dessa väger? Verkar vara klädda leca block? Är de nergrävda djupt?
Överallt kan man läsa hur man bygger en altan men inte hur man demonterar en.