Hej!
Finns det någon som använt nåt bra program om man vill försöka sig på att rita upp ett garage för att söka bygglov, eller är det bättre att ta in en konsult?
 
Sketchup, är ett enkelt program, men som allt tar det lite tid att förstå inställningarna och så innan man kan börja rita, men när man ritat klart kan man exportera till Layout i rätt skala.

Finns säkert andra program, men Sketchup är gratis.
 
Jag kanske kan hjälpa dig om du väljer att inte göra det själv, ta det i PM isf.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.