Jag kan verkligen inte rita hus (har försökt). Någon som har ritat på ett 1,5, 13/4, 2 plans hus i lite herrgårdsstil/klassisk stil?
Som kanske har en liten modernare planlösning (vad gäller tex kök mm) och som har ett allrum på ovanplan också??
paddington@bredband.net
Som kanske har en liten modernare planlösning (vad gäller tex kök mm) och som har ett allrum på ovanplan också??
paddington@bredband.net
Har du tittat på villa Sörgården & Lövgården som Värsåsvillan har? Dom husen kan man även ändra i planlösningen. Visst finns det fler hus man kan ändra det i åxo, men Värsås har fina hus som jag tycker passar in i en lantlig miljö. Iaf dessa 2 hus. Tycker bara att köket e i minsta laget men det gör ju att ändra så att man får större. 
Länk till deras hemsida om du inte kikat in där redan www.varsasvillan.se
Länk till deras hemsida om du inte kikat in där redan www.varsasvillan.se
Vad är det som gör att ni inte tycker att kataloghusen passar er? Speciella önskemål? Skriv ner dem på en lapp och ta med till en arkitekt vetja. Tror inte det behöver bli så extremt dyrt.Paddington skrev:
Kolla gärna in vår planlösning, på vår hemsida.
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Titta gärna på planlösningarna på vår blogg också. Där har du ett klassiskt hus i herrgårds-stil med allrum på övervåningen.
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
@Missb
Kan du inte dela med dig här på forumet? Vi andra är också nyfikna.
Kan du inte dela med dig här på forumet? Vi andra är också nyfikna.
Hej på er!
Jo, jag har tänkt dela med min hemsida här på forumet men har lite problem just nu med att bandviden på hemsidan är begränsad, jag måste betala in lite pengar så den klarar av att flera kollar samtidigt haha. Jag kan ev lägga ut ritningarna på våran photohemsida om bygget så kan ni iaf få se ritningarna...återkommer!!
Jo, jag har tänkt dela med min hemsida här på forumet men har lite problem just nu med att bandviden på hemsidan är begränsad, jag måste betala in lite pengar så den klarar av att flera kollar samtidigt haha. Jag kan ev lägga ut ritningarna på våran photohemsida om bygget så kan ni iaf få se ritningarna...återkommer!!
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Hellre förr än senare Missb....
Klicka här för att svara
