Finns det någon i södra sverige som ritar med programet Chief Architect.

Jag har programet och skulle vilja ha lite hjälp med att rita upp vissa saker.


//Villebo


 
Jag skulle vilja låta någon annan rita och ställa in det som tar tid och sedan jobba vidare själv.

//Villebo
 
Viken version har du?
 
Kan du programet ?

Jag har Chief Architect 9.5


//Villebo
 
Jag kan det rätt bra! Skicka över hur du vill ha det så kan jag kolla om jag kan hjälpa dig!

/Jörgen
 
Använder du programet på jobbet eller är du självlärd ?

Jag skulle behöva hjälp av någon som jobbar dagligen med programet.

Det kanske finns något företag i sydsverige som använder programet, så att man kan köpa in tjänsterna man behöver ha hjälp med.

//Villebo
 
Villebo: Låt joen1 hjälpa dig, nu när han erbjuder sig ;). Han kan kanske mer än du tror.
 
Joen1 om du kan det programmet bra. kan du hjälpa mig med en "ENKEL FRÅGA" ??? :-/
Kan man ställa in så att man får m,cm och mm och i sånnafall hur. ??? ???
Jag är inte haj på programmet och frugan som kan Cad hittar inte funktionen :-[

Vi har version 8,0
 
Hej,

Jag har också jobbat lite med version 8.

Jag har för mig att man skall ändra till metric innan man startar ett nytt dokumet.

Kolla underfliken file.

Det är annerlunda i ver 9.5

Känner ni till något företag som jobbar med Chief Architect ?


//Villebo
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.