4 059 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Rita hus med programet Chief Architect
Använder du programet på jobbet eller är du självlärd ?
Jag skulle behöva hjälp av någon som jobbar dagligen med programet.
Det kanske finns något företag i sydsverige som använder programet, så att man kan köpa in tjänsterna man behöver ha hjälp med.
//Villebo
Jag skulle behöva hjälp av någon som jobbar dagligen med programet.
Det kanske finns något företag i sydsverige som använder programet, så att man kan köpa in tjänsterna man behöver ha hjälp med.
//Villebo
Joen1 om du kan det programmet bra. kan du hjälpa mig med en "ENKEL FRÅGA" ??? :-/
Kan man ställa in så att man får m,cm och mm och i sånnafall hur. ??? ???
Jag är inte haj på programmet och frugan som kan Cad hittar inte funktionen :-[
Vi har version 8,0
Kan man ställa in så att man får m,cm och mm och i sånnafall hur. ??? ???
Jag är inte haj på programmet och frugan som kan Cad hittar inte funktionen :-[
Vi har version 8,0
Hej,
Jag har också jobbat lite med version 8.
Jag har för mig att man skall ändra till metric innan man startar ett nytt dokumet.
Kolla underfliken file.
Det är annerlunda i ver 9.5
Känner ni till något företag som jobbar med Chief Architect ?
//Villebo
Jag har också jobbat lite med version 8.
Jag har för mig att man skall ändra till metric innan man startar ett nytt dokumet.
Kolla underfliken file.
Det är annerlunda i ver 9.5
Känner ni till något företag som jobbar med Chief Architect ?
//Villebo
Klicka här för att svara