Finns det någon i södra sverige som ritar med programet Chief Architect

Jag har programet och skulle vilja ha lite hjälp med att rita upp ett hus.

// Villebo
 
semestern börjar nu, så ett av mina projekt är faktiskt att ta och lära mig detta... (chief architect)... bara för skojs skull ::) (kanske lite nytta också, sommarstuga + altanbygge)

har kört på complete home designer än så, för renovering av hus så räcker det progget... har haft väldig nytta av att se i 3d hur det kan bli om man tar bort / flyttar väggar etc...

har gjort 4a större ändringar med hjälp av det...

kan ju pm'a mig
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.