Tänkte att byta min gamla ringpump till en ny jetpump men varför finns ingen nolla att ansluta till. Varken i den gamla eller nya pumpen, bara tre faser + jord.
Någon som vet ? ???

Hälsningar Anders
 
Okey, tack. Jag gillar enkla svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.