X xajh #16 Medlem · 6 inlägg 8 jan 22:27 xajh Medlem 6 inlägg 8 jan 22:27 #16 M Marilena skrev: Hej och godfortsättning! Skulle jag få namnet på de som gjorde reliningen? Går också i sådana tankar att göra relining .Tack ! Jag är lite osäker på hur det ses att nämna företag här i forumet, så jag skickar PM
M Marilena skrev: Hej och godfortsättning! Skulle jag få namnet på de som gjorde reliningen? Går också i sådana tankar att göra relining .Tack ! Jag är lite osäker på hur det ses att nämna företag här i forumet, så jag skickar PM
M Maltie #17 Självbyggare · 12 inlägg 25 mar 09:16 Maltie Självbyggare 12 inlägg 25 mar 09:16 #17 Kan du skicka till mig med?
Alfredo #18 Besserwisser · Västernorrland · 38 353 inlägg 25 mar 09:21 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 353 inlägg 25 mar 09:21 #18 X xajh skrev: Jag är lite osäker på hur det ses att nämna företag här i forumet, så jag skickar PM Så här säger reglerna kring recensioner/rekommendationer:
X xajh skrev: Jag är lite osäker på hur det ses att nämna företag här i forumet, så jag skickar PM Så här säger reglerna kring recensioner/rekommendationer: