M Marilena skrev:
Hej och godfortsättning!
Skulle jag få namnet på de som gjorde reliningen? Går också i sådana tankar att göra relining .Tack !
Jag är lite osäker på hur det ses att nämna företag här i forumet, så jag skickar PM
 
Kan du skicka till mig med?:)
 
X xajh skrev:
Jag är lite osäker på hur det ses att nämna företag här i forumet, så jag skickar PM
Så här säger reglerna kring recensioner/rekommendationer:

Regler för rekommendationer/dold reklam. Utdrag: Upprepade systematiska rekommendationer kan ses som reklam. Minst 50 inlägg krävs för att tipsa om företag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.