För duktigt yrkesfolk finns det alltid jobb.
Jag hade varit orolig om jag hade fått ett alldeles för billigt pris, då hade jag undrat vad det är för fel på den killen eller vad han fuskar med.
Är nog få som jobbar för att vara snälla.

Det bästa är att få någon rekommenderad och vara ute i god tid.
Måste ju finnas en anledning till att vissa är lediga till att ta ett jobb på direkten. Kanske inte så attraktiv på marknaden?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.