Tror vi tar 900kr/st eller nåt sånt som "riktpris" för installation av spottar. Inkl moms, arbete, spot, skyddskåpa osv..
Är de i nybyggnad? Ska man sätta in pottor i befintligt tak blir de nog minst 1250/spott.
Är de i nybyggnad? Ska man sätta in pottor i befintligt tak blir de nog minst 1250/spott.
patrik659 skrev:
Tar han bara 500:- för vanligt spott verkan ni har en elektriker med BRA priser så det kanske inte blir så farligt...våran elkilles priser är inte att leka med
Han kanske skippar skyddspottan och drar lampsladd mellan spottarna!patrik659 skrev:
Nix där var allt pottor och flexslang mellan allt som det skall vara! Han verkar hittills vara extremt bra att ha att göra med så han ligger högt i kurs hos oss! Fast vi har haft bra hantverkare rakt igenom (än så länge!).Rrrrr skrev:
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Kul när man får höra nöjda kunder 
Lite OT men när vi är klara med vårt bygge kommer jag att summera alla hantverkare här på byggahus. Som sagt hittills är vi grymt nöjda med våra hantisar och de skall de få veta när vi är klara. Vi är även mkt nöjdamed vår huslev så här långt!
Jag hoppas att vi kommer vara nöjda när vi är i hamn med allt!
Jag hoppas att vi kommer vara nöjda när vi är i hamn med allt!