1 288 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Rimliga offerter på badrum?
Jag har två äldre (men fullt fungerande) badrum på 4 resp 5 kvm. Gamla plastmattor och våtrumsväggar och badrumsmöbler som är 30+ år.
Allt funkar bra men är ju i behov att göras om kommande år innan något händer pga ålder.
Min tanke är att ta in offerter på att lägga nya mattor och våtrumsväggar. Hade tänkt på kakel ett tag men det verkar väldigt mycket dyrare? Jag kommer också vilja byta badrumsmöbler.
Vad är en rimlig summa pengar att lägga för en renovering av så pass små badrum? Vad bör jag räkna med att det kan landa på?
Allt funkar bra men är ju i behov att göras om kommande år innan något händer pga ålder.
Min tanke är att ta in offerter på att lägga nya mattor och våtrumsväggar. Hade tänkt på kakel ett tag men det verkar väldigt mycket dyrare? Jag kommer också vilja byta badrumsmöbler.
Vad är en rimlig summa pengar att lägga för en renovering av så pass små badrum? Vad bör jag räkna med att det kan landa på?
M EmmaRa skrev:Jag har två äldre (men fullt fungerande) badrum på 4 resp 5 kvm. Gamla plastmattor och våtrumsväggar och badrumsmöbler som är 30+ år.
Vad är en rimlig summa pengar att lägga för en renovering av så pass
https://www.byggahus.se/forum/threads/rimlig-offert.320099/#post-3016699M EmmaRa skrev:Jag har två äldre (men fullt fungerande) badrum på 4 resp 5 kvm. Gamla plastmattor och våtrumsväggar och badrumsmöbler som är 30+ år.
Kolla in min offert, något större badrum dock.
Klicka här för att svara