3 646 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Rimlig offert på badrumsrenovering
har ett badrum på starx under 4m2...
byte golvbrunn + tätskit + kakelsättning..jag får 10 års garanti..
resten, takmålning, byta till en ny lampa/spotlights vasken å toastolen å vattenrören ink balofoxer får jag bekosta själv..offerten ligger på 23000
Är det rimligt?
byte golvbrunn + tätskit + kakelsättning..jag får 10 års garanti..
resten, takmålning, byta till en ny lampa/spotlights vasken å toastolen å vattenrören ink balofoxer får jag bekosta själv..offerten ligger på 23000
Är det rimligt?
Ja, det är ett ok pris.
Ska själv renovera min lägnehet (total) och har ett badrum på strax under 4m2 med.
Har frågat många kakelsättare både svart och vitt. Ville ha vitt för garantin om ngt skulle hända. har fått offetrer från 20.000 - 30.000:-
Då ingår byte av golvbrunn, tätskikt, fix/fog och arbetet. kakel/klinkers står jag för själv. Även VVS arbetet, precis som du skriver.
Mvh
Ska själv renovera min lägnehet (total) och har ett badrum på strax under 4m2 med.
Har frågat många kakelsättare både svart och vitt. Ville ha vitt för garantin om ngt skulle hända. har fått offetrer från 20.000 - 30.000:-
Då ingår byte av golvbrunn, tätskikt, fix/fog och arbetet. kakel/klinkers står jag för själv. Även VVS arbetet, precis som du skriver.
Mvh
jepp.
det är vitt va gäller garanti men svart pris =) ..dvs ingen kvitto på betalning men cetrifikat/kvalitetsdokument för utfört arbete..typ som om han gjorde det gratis av skäl som goda grannar =) vi är inte grannar =)
Är det oki?
det är vitt va gäller garanti men svart pris =) ..dvs ingen kvitto på betalning men cetrifikat/kvalitetsdokument för utfört arbete..typ som om han gjorde det gratis av skäl som goda grannar =) vi är inte grannar =)
Är det oki?
Dom är försäkringbolaget.För att byta golvbrunn måste det göras av en auktoriserad firma som har behörighet för just detta och måste lämnas dokument på att det är godkännt gjort.Firman står till svars om det händer ngt.
firman som har anlitats är godkända med våtrumscertifikation å har funnits sedan 2003.
Jag fick de bila upp hela golvet ned till betongen =)
så alla plattor å även cementbruket är väck det va ca 5 cm.
Skönt med firmor som kan ställa upp å vara flexibla. Skanska som va en av favoriterna till jobbet skulle aldrig
ha gått med på det utan att jag får betala reellt.
Jag fick de bila upp hela golvet ned till betongen =)
så alla plattor å även cementbruket är väck det va ca 5 cm.
Skönt med firmor som kan ställa upp å vara flexibla. Skanska som va en av favoriterna till jobbet skulle aldrig
ha gått med på det utan att jag får betala reellt.
Klicka här för att svara