När det gäller elräkningen så kan jag ärligt säga att sen jag fick e-faktura så kollar jag inte räkningen så noga.
 
A
Det är väl bara att höra av sig till Konsumentverket så får du den hjälp du behöver. Det är ju sådant här de är till för.
 
A avh67f skrev:
Det är väl bara att höra av sig till Konsumentverket så får du den hjälp du behöver. Det är ju sådant här de är till för.
Vattenfall håller på med en utredning så får väl invänta slutgiltigt svar från dem. Anser de att jag är boven i dramat och inte elektrikern så får jag ta en funderare.
 
  • Gilla
avh67f
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.