Nu när det har varit kallt ett tag har jag sett att det bildats lite rimfrost på yttertaket, utsprånget. Dock inget inne på vinden Som är utan rimfrost och har friskt trä. Vad kan detta bero på, är det helt enkelt så att det är en glipa i isoleringen just där, utstrålning av värme,eller har dom slarvat med fuktspärren på en 2m lång sträcka? Fenomenet visar sig endast på denna bit av huset som ligger mot norr.