Nu är det tydligen inne med toastol utan spolkant. Låter inte fel men jag tyckte väl heller inte att spolkanten ställde till med problem. Den hjälper trots allt till med att vara stänkskärm för virvelskvättare och den blir ju hela tiden ursköljd.

Nån som har erfarenheter från rimfree, nåt ni rekommenderar eller skulle vilja avråda?
 
Paul-Staffanstorp
Inte mycket erfarenhet men har sett den "in action" och det verkade vettigt ur renlighetsvinkeln.
Dock inget jag själv skulle bry mig om att lägga pengar på för jag antar att de är betydligt dyrare än traditionella stolar.
 
Det blev en rimfree för demokratin i hemmet och jag tror inte den är så mycket dyrare än traditionell motsvarande svensk kvalitetstoa
 
K
Jag har rimfree sen i höstas och är supernöjd. Så lättstädat! och det var inte dyrare.
 
Chaly
Har också rimfree sen ett drygt år tillbaka. Lättare att hålla ren annars ingen skillnad. Inga nackdelar vad jag märkt än så länge.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.