Ska i fönstersmygarna ha led. Har 16mm slang som kommer ut i smygen. Drivaren sitter på annan plats.

Vad finns det för riktigt små slimmade kanske riktningsbara som passar in i 16mm slang?

Absolut inga riktingsbara, då snackar vi ett hålmått på 44mm.
Både Hide-a-lite och Maxel har förstora power-LED spottar (man ska egentligen sluta med slangen en bit ifrån och sedan gör man hål i smygen och trycker upp spotten.
Men det finns en leverantör/tillverkare som har en som passar i en 16-slang. Aldrig använt, men sett på bild.
Ska leta lite.

Edit: Tyvärr, kunde inte hitta. Har i alla fall sett en bild med en stump PM Flex Easyflow+ och där en liten power-LED sitter i stoppad i änden. Någon annan kanske vet.

//Patrik

Redigerat:
Exakt! Tack! Jag höll på att tänkte på Candelux...
Men dom var ganska dyra. 398 kr/st.

//Patrik

Hört om några för 300 men jag kommer inte på märket. Ska hitta någon motsvarighet på Ebay eller någon Kina sida. Runt 50kr är ju vad det ska kosta.

Ja, då är Kina din marknad.

//Patrik

Patrik_Hed skrev:
Ja, då är Kina din marknad.

//Patrik
Du menar att jag köper de med färre mellanhänder och tar vinsten själv istället ;)

Tack för tipsen. Var inne på MEAB och kikade på Designlight. Hinner jag inte hitta alternativ får det bli den.

Tillsammans med större risker och inga garantier, ja. ;)

Var du på MEAB vid Arlanda stad?

//Patrik

Patrik_Hed skrev:
Tillsammans med större risker och inga garantier, ja. ;)

Var du på MEAB vid Arlanda stad?

//Patrik
Hittat lite att prova nu. Allt från 16kr - 200kr :cool:. Ska prova och se vad det blir.

Nix inte varit vid Arlanda stad.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.