:)
Har kikat på ett radhus från 1925 som är ett renoveringsobjekt men fastigheten lutar åt väster efter att grundvattennivån sänktes under 60-talet pga av en gatuomläggning osv.
Svår fråga naturligtvis men vad skulle ni själva göra....behålla det som det är eller RIKTA upp alla golv men då åker ju den gama fina parketten iväg iväg men som sagt det finns ju andra fina golv iofs.
Som sagt så är jag lite vilsen men vore bra att höra vad andra tycker innan man börjar ge bud på huset.
Nike
 
låt det vara..det är väl lite av charmen med gamla hus.
sålänge inte mormor rullar iväg med rullstolen så är det inga problem. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.