
Har kikat på ett radhus från 1925 som är ett renoveringsobjekt men fastigheten lutar åt väster efter att grundvattennivån sänktes under 60-talet pga av en gatuomläggning osv.
Svår fråga naturligtvis men vad skulle ni själva göra....behålla det som det är eller RIKTA upp alla golv men då åker ju den gama fina parketten iväg iväg men som sagt det finns ju andra fina golv iofs.
Som sagt så är jag lite vilsen men vore bra att höra vad andra tycker innan man börjar ge bud på huset.
Nike