Tjena! Enligt min energideklaration som jag fick när jag köpte kåken så tyckte dom att en innegivare skulle vara bra...och ja, varför inte? Kan ju knappast vara en nackdel antar jag?
På övervåningen sitter de element och 2 rum i källaren har element, resterande i källaren har golvvärme.. Bästa stället att sätta givaren? I trappen?

Skillnad på rg10 och rg20?
Trevlig lördag alla!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.