Någon som vet om det finns någon webb-butik som säljer reservdelar (kol) till Bosch Vinkelslip?

Leta reda på artikelnumret, finns på bosch hemsida. Sedan kontaktar du Småmaskinsservice: www.smsservice.se
Har handlat reservdelar till maskiner av dessa, de har bra service och levererar snabbt!
Alternativt kan du kolla på eBay, det mesta finns att hitta där också, och ofta billigare än i Sverige...

Tottomannen skrev:
Leta reda på artikelnumret, finns på bosch hemsida. Sedan kontaktar du Småmaskinsservice: www.smsservice.se
Har handlat reservdelar till maskiner av dessa, de har bra service och levererar snabbt!
Jag har tidigare varit inne på denna hemsida men den är mycket märklig.
När man söker reservdel så kommer det upp en sida som hänvisar till återförsäljare. Man kommer aldrig till kassa och någon betalningsfunktion.
Vad har jag gjort för fel? :(

Testa http://www.powertoolspares.com/, jag ahr köpt därifrån flera gånger, det tar någon vecka eller oftare två att få grejorna, men har alltid varit rätt prylar när det väl kommit.

Menar du Bosch sida? Dom har ingen direktförsäljning, utan hänvisar till återförsäljare.

roland53 skrev:
Jag har tidigare varit inne på denna hemsida men den är mycket märklig.
När man söker reservdel så kommer det upp en sida som hänvisar till återförsäljare. Man kommer aldrig till kassa och någon betalningsfunktion.
Vad har jag gjort för fel? :(

Tottomannen skrev:
Menar du Bosch sida? Dom har ingen direktförsäljning, utan hänvisar till återförsäljare.
Jag loggade in på smsservice men tycks hamna på samma sida som också Bosch själv använder.
Mysko :mad:

Småmaskinsservice länkar bara till Bosch sida! Vad heter din vinkelslip, så kan jag kika runt lite efter kol...

:thumbup:

roland53 skrev:
Jag loggade in på smsservice men tycks hamna på samma sida som också Bosch själv använder.
Mysko :mad:

• Gilla
roland53
  • Laddar…
Bosch GWS 7-125 och vad jag förstår så har kolen nr 1 607 014 116 :)

Du kan gå till din lokala ÅF. På ett par dagar har de oftasr delarna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.