Hej
Är det någon som har en Bosch series 6 som kan tänka sig att sälja en i-dos enhet till mig? Kontakta mig i så fall. Tack

• Bild på en Bosch i-DOS tvättmedelsbehållare, vit med blå detaljer, liggande på ett bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Låt mig gissa, Sköljmedelspumpen har slutat att fungera? Detta hände för mig för cirka två år sedan.
Jag kontrollerade om enheten fanns som reservdel hos Bosch och höll på att ramla av stolen när jag såg priset.

Jag sköljde rent inne i maskinen där hållaren för tvättmedel och sköljmedel sitter samt körde behållaren och kassetten ett varv i diskmaskinen och den fungerar fortfarande två år senare.

Detta är ett vanligt problem med dessa maskiner. Jag saknar delen, därför söker jag den.

Söker någon reservdelar till en Bosch i-Dos tvättmaskin så har jag en komplett maskin men med ett kasst lager som inte går att byta ut. Skriv till mig om ni vill köpa någon del billigt.

• Bosch i-Dos tvättmaskin med öppet fönster och synliga kontrollpanel, erbjuds för reservdelar på grund av defekt lager.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Z Zorax skrev:
Låt mig gissa, Sköljmedelspumpen har slutat att fungera? Detta hände för mig för cirka två år sedan.
Jag kontrollerade om enheten fanns som reservdel hos Bosch och höll på att ramla av stolen när jag såg priset.

Jag sköljde rent inne i maskinen där hållaren för tvättmedel och sköljmedel sitter samt körde behållaren och kassetten ett varv i diskmaskinen och den fungerar fortfarande två år senare.
Hej!
Stoppade du in delen med pumparna i diskmaskinen? Gjorde du något mer?

C Cylinda DM 35 skrev:
Söker någon reservdelar till en Bosch i-Dos tvättmaskin så har jag en komplett maskin men med ett kasst lager som inte går att byta ut. Skriv till mig om ni vill köpa någon del billigt.
Om du har denna kvar. Kan du ta en bild på insidan av locket likt bilden ovan där man ser förteckning?

D Dixipop skrev:
Hej!
Stoppade du in delen med pumparna i diskmaskinen? Gjorde du något mer?
Ledsen för sent svar. Jag vill minnas att man kunde separera kassetten i två eller tre delar som jag sedan körde i diskamskinen på lägsta temperatur. lätt allt torka något dygn och satte ihop allt igen. Fungerar fortfarande bra denna dag, Även om vi har blivit bättte på att inte toppfylla behållarna.

C Cylinda DM 35 skrev:
Hej
Är det någon som har en Bosch series 6 som kan tänka sig att sälja en i-dos enhet till mig? Kontakta mig i så fall. Tack
Jag har nu en sådan här i-dos enhet extra om någon är intresserad av att köpa.

C Cylinda DM 35 skrev:
Jag har nu en sådan här i-dos enhet extra om någon är intresserad av att köpa.
Vad ska du ha för den

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.