Låt mig gissa, Sköljmedelspumpen har slutat att fungera? Detta hände för mig för cirka två år sedan.
Jag kontrollerade om enheten fanns som reservdel hos Bosch och höll på att ramla av stolen när jag såg priset.
Jag sköljde rent inne i maskinen där hållaren för tvättmedel och sköljmedel sitter samt körde behållaren och kassetten ett varv i diskmaskinen och den fungerar fortfarande två år senare.
Jag kontrollerade om enheten fanns som reservdel hos Bosch och höll på att ramla av stolen när jag såg priset.
Jag sköljde rent inne i maskinen där hållaren för tvättmedel och sköljmedel sitter samt körde behållaren och kassetten ett varv i diskmaskinen och den fungerar fortfarande två år senare.
Detta är ett vanligt problem med dessa maskiner. Jag saknar delen, därför söker jag den.
Hej!Z Zorax skrev:Låt mig gissa, Sköljmedelspumpen har slutat att fungera? Detta hände för mig för cirka två år sedan.
Stoppade du in delen med pumparna i diskmaskinen? Gjorde du något mer?
Om du har denna kvar. Kan du ta en bild på insidan av locket likt bilden ovan där man ser förteckning?C Cylinda DM 35 skrev:
Ledsen för sent svar. Jag vill minnas att man kunde separera kassetten i två eller tre delar som jag sedan körde i diskamskinen på lägsta temperatur. lätt allt torka något dygn och satte ihop allt igen. Fungerar fortfarande bra denna dag, Även om vi har blivit bättte på att inte toppfylla behållarna.D Dixipop skrev:
Klicka här för att svara