Gissar att fjädermagasinet utjämnar mellan bromsbackarna och bromsspaken som har en gasfjäder på sig.
Dvs ser till att max utslag på spaken endast är lagom med kraft på bromssystemet.
Ang lagerfett har jag brukat fylla lagret tills det är fullt utan att det häller över.