R Reprazent #1 Medlem · Skåne · 30 inlägg idag 09:40 Reprazent Medlem Skåne 30 inlägg idag 09:40 #1 Jag har fått lite problem med dörren till trädgården på baksidan där fästet till gångjärnet har börjat röra på sig och hela dörren blivit sned. Hur kan jag fixa detta på bäst sätt? Någon i forumet som har en bra idé? /Niklas Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #mura #port #reparera #trädgårdsdörr
Jag har fått lite problem med dörren till trädgården på baksidan där fästet till gångjärnet har börjat röra på sig och hela dörren blivit sned. Hur kan jag fixa detta på bäst sätt? Någon i forumet som har en bra idé? /Niklas