Jag skulle behöva lite tips eller idéer hur jag skulle kunna gå tillväga för att reparera den här gamla spegeln jag hittade.
Problemet är den har ett par sprickor i plastramen:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så har spegeln lite lossat från boarden på baksidan på ett par ställen:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tänkte satsa på typ trälim runt hela kanten på baksidan och det borde väl få den att hålla, men sitter lite och funderar hur jag skall göra för att förstärka sprickorna i platsen.
Där plastkanten gått sönder som sticker över boarden är inte så viktigt att reparera men tänkte man kanske kan limma en träremsa eller nåt (tips gärna) för att förstärka den lite så den inte går mer sönder.
Det är ju gammal plast så kan hända att den är lite skör. Tänkte ändå försöka rädda spegeln om det går
