Att ha fullt i köksskåpen är ett vad jag förstår ganska utbrett fenomen. Ett tecken på detta kan vara när det helt utan förvarning börjar trilla ut saker (hårda och sköra) från översta hyllan...detta hände oss häromdagen. Någon timme efter infernot när dammet lagt sig och dammsugaren tystnat och man börjar syna bänkskivan och golvet så har det alltså gått en liten flisa i laminatskivan (ca 1x1 mm) mitt på bänkskivan.
Finns något lämpligt att fylla ut flisan med, typ laminatspackel?