2 268 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Renoveringstapet
Hallåe! Har precis köpt ett hus ifrån 80-talet och har en förskräcklig strukturtapet i vardagsrummet.
Funderar på att måla om till vitt. Väggarna är lite gula nu
Min fråga är borde jag använda en renoveringstapet eller ska man riva tapeten och spackla istället?
Jag tror det hade gått att ånga ner den, enda problem är väl att alla andra väggar i huset har sån här vävtapet, är lite nojig att det kan vara samma under den här tapeten
Vilka erfarenheter och rekommendationer har ni?
Tack för svar!
Funderar på att måla om till vitt. Väggarna är lite gula nu
Min fråga är borde jag använda en renoveringstapet eller ska man riva tapeten och spackla istället?
Jag tror det hade gått att ånga ner den, enda problem är väl att alla andra väggar i huset har sån här vävtapet, är lite nojig att det kan vara samma under den här tapeten
Vilka erfarenheter och rekommendationer har ni?
Tack för svar!
Klicka här för att svara