Hej!
Behöver lite tips och råd. Vi har glasfiberväv uppsatt på betongväggar (på vissa ställen dåligt monterad med bubblor samt med gammal tapet under). Det vi vill åstadkomma är en slät, målad vägg.
För en som inte har någon erfarenhet av någon av metoderna, vad rekommenderas av renoveringstapet, renoveringsgips eller bredspackling? Både vad gäller kostad, tidåtgång och framförallt vilket slutresultat en nybörjare kan åstadkomma.
Tar även tacksamt emot tips angående genomförande av respektive metod!