Projekten avlöser varandra och nu ska sovrummet fixas till. Väggarna är ojämna och tapeten är grov struktur. Jag har ingen lust att bredspackla, så jag tänkte sätta på tunna gipsskivor 6mm. Frågan är hur gör jag runt eluttag fönster och dörrar för att få det snyggt och funktionellt.