31 002 läst ·
69 svar
31k läst
69 svar
Renoveringsbilder på mitt kök
Tack 
En massa finlir kvar ännu men det börjar ta sig.. all el är odragen och sen så måste jag lägga golvet innan jag kan montera golvsocklarna, sen lite passbitar och dylikt
En massa finlir kvar ännu men det börjar ta sig.. all el är odragen och sen så måste jag lägga golvet innan jag kan montera golvsocklarna, sen lite passbitar och dylikt
Det kanske ser ut så när jag har sånna lister under skåpen för att kunna dölja div. uttag och utanpåliggande spots.. men allt är standard mått dvs 50cm
edit: Om du räknar kakelplattorna som är 10x10 så ser du att det är 50cm
edit: Om du räknar kakelplattorna som är 10x10 så ser du att det är 50cm
Jaa! särskilt för en som alrig gjort det förut, var väldigt tacksamma plattor att sätta!! Granitkeramik är det så dom är väldigt ojämna på ytan också! Skitsnygga snitt när man kapat dem.. när det är sten rakt igenom!Dannyboy skrev:
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Dannyboy skrev:
En Cylinda http://www.cylinda.se/produkt.asp?rub=15&prod=1&urub=554&prub=22245
som forförande har skyddsplatsen kvar
Allvetare
· Härifrån
· 787 inlägg
Hur blev det med anslutningen till fläkten, hade inte du bekymmer med att kanalen ej var i centrum av fläkten?
Snyggt kök förövrigt!
Snyggt kök förövrigt!
Jo hehe efter många sömnlösa nätter så gjorde jag det enklast möjligaRostig_9000i_-88 skrev:
Sen hamnar en täckskiva framför allt och ändå upp till taket
Allvetare
· Härifrån
· 787 inlägg
Din och min lösning verkar ha blivit kusiner. ;D
Det ser mycket lovande ut!
Du kan väl posta en bild sedan när täckskivan kommer på plats?
Det ser mycket lovande ut!
Du kan väl posta en bild sedan när täckskivan kommer på plats?
Självklart ska utrymmet vid spotsen byggas igen men fick just igång all el så det får vänta för golvet står på turRostig_9000i_-88 skrev:
Tror att täckskivan smälter in bättre när listen vid taket är på plats