1 849 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Renovering av hus i tidan
Hej Johan här tänkte bara visa upp min blogg om våran renovering av huset i tidan komentera gärna på bloggen vad ni tycker och kanske förbättringar vi kan göra mm.
Är 28 år sambo med Elin 26 har barnen Lucas 4½ och Zixten 6 mån.
http://erdhage.wordpress.com d^_^b
Är 28 år sambo med Elin 26 har barnen Lucas 4½ och Zixten 6 mån.
http://erdhage.wordpress.com d^_^b
Kul! Vi håller på utanför Skövde med renovering av en 30-tals villa.
Vad härligt att ni har så många nära och kära som hjälper till med renoveringen, sånt är värdefullt! Snygg blogg, förresten!
Ni får gärna kika in på våran blogg och lämna kommentarer, uppskattar feedback!
www.drommenomstenbacken.blogspot.com
Vad härligt att ni har så många nära och kära som hjälper till med renoveringen, sånt är värdefullt! Snygg blogg, förresten!
Ni får gärna kika in på våran blogg och lämna kommentarer, uppskattar feedback!
www.drommenomstenbacken.blogspot.com
Klicka här för att svara