Man kan alltid, sen om det blir så himla bra är det mer tveksamt om. Risken är ju stor att han får göra om inom inte alltför lång framtid, allt beroende på hur pass väderutsatt det är. Och hur det behandlats. Jag skulle aldrig sätta en hyvlad inomhuslist ute, blir bara massa underhåll och byte inom kort.