890 läst ·
3 svar
890 läst
3 svar
Renovering av badrum, vad tror ni detta kan kosta!?
Har skrivit inlägg innan men nu har jag ångrat mig....=) så, vad tror ni detta går på?
Renovering av badrum 3,4 kvadrat. vi ska totalrenovera det. Vad kan det kosta om man har klinker på golvet och matta eller färg på väggarna. vi kommer inte att göra nåt själva. Dusch, toa, badrumsmöbel och handfat har vi räknat på ca. 20.000. vad kan resten kosta, ny brunn, rivning av våtrumsmattan som finns och att sätta in det nya?? vi vill ju ha golvvärme oxå...=) blir det mycket dyrare att ha klinker på golvet än mattan? helst vill jag ju ha kakel på väggarna men det har jag inte råd med
Renovering av badrum 3,4 kvadrat. vi ska totalrenovera det. Vad kan det kosta om man har klinker på golvet och matta eller färg på väggarna. vi kommer inte att göra nåt själva. Dusch, toa, badrumsmöbel och handfat har vi räknat på ca. 20.000. vad kan resten kosta, ny brunn, rivning av våtrumsmattan som finns och att sätta in det nya?? vi vill ju ha golvvärme oxå...=) blir det mycket dyrare att ha klinker på golvet än mattan? helst vill jag ju ha kakel på väggarna men det har jag inte råd med
Klinkers anses inte vara särskilt mycket dyrare än matta. Om du måste spara in på något så gör det på inredningen som toa, möbler och handfat etc. Har du fått någon offert på arbetet? Begär två en med kakel och klinker och en med plastmatta. När jag räknar på badrum, så tycker jag att klinker och kakel oftast blir billigast.
Klicka här för att svara