Hej alla "byggare-bobs"

Tänkte jag skulle starta en lite tråd om vår renovering av lägenheten.
Det blir kanske inte allt för många updates pga penningbrist då jag är arbetslös.
Det vi har fokus på just nu är köket.
Lägger upp lite bilder så fort jag har lagt över dom på datorn.
Mvh
Peter