Jag har gissningen att kompressorblocken som finns på duabhuset är ABAC passande min kompressor inköpt på Jula därmed. Är det någon som kan bekräfta detta?
Jag kan tillägga att jag försökt leta på andra sajter, bla Jula, ABAC mfl för exakt info, utan resultat. Det här verkar vara en specialmodell tillverkad just för Jula.
Jag ser inte varför det inte skulle passa. Duabblocket kräver 4 hk vid 1200 rpm. Om du kan få till det med den befintliga kompressormotorn så verkar det bara vara monteringshålen som kan opassa, och det går ju att lösa.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.