Hej!
Håller på och renoverar i ett sent 40-talshus. I entré sitter dessa fina stenar som jag tror är kolmårdsmarmor. Har kommit fram till att de går att få upp i ett stycke rätt bra, men de är rätt slitna, dessutom följer en del fog och fix med. Någon som är kunnig inom hur man bäst renoverar dem för att återbruka? Något man absolut inte bör göra för att de förstörs?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder