Jag tänkte eventuellt fixa till garagetaket. Just nu sitter det masonit, bärläkt och betongpannor. Taket är på ca 130-150m2. Är det billigare att köra med masonit mm igen eller ska man göra ett riktigt tak med råspont mm?
Är det någon speciell masonit som ska användas?
Jocke