Jag tänkte eventuellt fixa till garagetaket. Just nu sitter det masonit, bärläkt och betongpannor. Taket är på ca 130-150m2. Är det billigare att köra med masonit mm igen eller ska man göra ett riktigt tak med råspont mm?
Är det någon speciell masonit som ska användas?

Jocke
 
Hej det finns särskild takboard är garaget oisolerat är det en fördel med board för den är inte diffusionstät som råspont och papp
 
Garaget är isolerad. Men själva "loftet" är inte det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.