B
Hej,

Vi kom över ett badkar gratis på en skänkes sida i grannskapet. Frågan är nu bara vad som krävs för att få igång det.
Tidigare ägarna hade testat det men inte fått igång bubblorna.
Vi vet inte vad det är för märke och att döma av kablarna så gissar jag att fast installation är att rekommendera.
Jag tar tacksamt emot tips/idéer på om det är lönt att göra något samt hur vi i så fall bör gå till väga. Kanske någon också vet vad det är för fabrikat?

Stort tack på förhand!
! Hand håller en avskalad elkabel med exponerade kopparkärnor mot en vit badkarsbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vitt frittstående badkar med osynligt märke och synliga kablar längst ner, placerat i en garage- eller källarmiljö.
Skapa konto

En närbild på en etikett med datum och serienummer, flankerad av elektriska kablar, på ett badkar.
Skapa konto

Nissens
B backstromj skrev:
Hej,

Vi kom över ett badkar gratis på en skänkes sida i grannskapet. Frågan är nu bara vad som krävs för att få igång det.
Tidigare ägarna hade testat det men inte fått igång bubblorna.
Vi vet inte vad det är för märke och att döma av kablarna så gissar jag att fast installation är att rekommendera.
Jag tar tacksamt emot tips/idéer på om det är lönt att göra något samt hur vi i så fall bör gå till väga. Kanske någon också vet vad det är för fabrikat?

Stort tack på förhand!
![bild]
[bild]
[bild]
Vad har du gjort för att få igång den?

B
Nissens Nissens skrev:
Vad har du gjort för att få igång den?
Jag har inte fått igång den. Det står kvar i garaget och väntar på en snilleblixt eller sista färden till åvc..

Nissens
Borde ju börja med att kolla om pumpen fungerar

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.