Hej, det är så att jag går i tankar att renovera mitt lilla badrum på ca 6kvm (tror jag det är) det är gult och fult, tanken är väl att dom endast ska byta våtrumsmatta på både golv och väggar sen är det tänkt att ställa in en sådan ”massage duschkabin” men det ska jag nog kunna lösa själv samt även handfat och toalett löser jag själv så behöver som sagt endast byta ut våtrums tapeten och golvet och min fråga är då vad har ni betalat för erat badrum?
Kan bifoga en bild senare om det skulle vara intressant.