Hur gör man runt brunnen när man lägger ut tex flytspackel eller spacklar ett fall? Kör man ut till kanten , om ni förstår vad jag menar? Alltså över skruvarna.
En liten fråga bara. Har nu slängt upp lite gipsskivor och skruvat i en massa skruvar. Ska jag nu spackla över skruvskallarna eller räcker det med tätskikt?