Hej! Har hittat orginal dörren till min kåk från 1927, nu sitter en dörr från 80- talet och vill gärna byta tillbaka den, någon som har erfarenhet eller gjort liknande? Och vad det skulle kosta att nytillverka en dörrkarm?
DSC_1833.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi håller på att restaurera våra dörrar från 1920, mycket värmepistol och diverse verktyg i olika former för att komma åt i profilerna. Börja med att ta bort kittet och rutorna.

Karmvirke kan du köpa och sedan fräsa till falsdjupet för just ditt dörrblad
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.