Hej,jag skulle starta min mm nu,men fläkten gick inte igång,så jag skruvade upp dom 4a skruvarna och lyfte bort den gröna kåpan,och därinne såg det inte kul ut,klumpar med döda mygg inne i fläkten,sprutade kontaktspray på kontakterna,blåste ur överallt,och som genom ett trollslag startade fläkten,koppla på gasolen och börja mörda mygg
