Flyttat till hus i somras.
Vi har ca 90 kvm terass (varav ca 20 kvm är under tak / väggar)
Bör man rengöra och olja detta nu under hösten, eller vänta till våren?
Delen som är "inomhus", ser betydligt fräschare ut än övrigt, men behöver man ta den varje år ändå?
Rengöring, fungerar det med terasstvätt för högtrycken(fick en med på köpet men ej testat ännu) eller bör man gå varsammare fram?
Vilken olja bör man använda? Bästa appliceringsmetoden?
/Jocce