AlfonsSnickare AlfonsSnickare skrev:
Hur blev det? Använde du en högtryckstvätt med medel?
Jag tog färgstänk med en typ dremel med en slipsten på, fungerade faltiskt bra, sen körde jag högtryckstvätt med fasadmedel, skall testa alkalisk avfettning detta året och se om det är bättre.
 
  • Gilla
AlfonsSnickare
  • Laddar…
T TobiasK233 skrev:
Jag tog färgstänk med en typ dremel med en slipsten på, fungerade faltiskt bra, sen körde jag högtryckstvätt med fasadmedel, skall testa alkalisk avfettning detta året och se om det är bättre.
Gött!
Skall köra högtryckstvätten nu till sommaren och sedan låta det torka och applicera ny murfog. Behöver man vara försiktigt hur nära man kör med högtryckstvätten?
 
AlfonsSnickare AlfonsSnickare skrev:
Gött!
Skall köra högtryckstvätten nu till sommaren och sedan låta det torka och applicera ny murfog. Behöver man vara försiktigt hur nära man kör med högtryckstvätten?
Nej det upplevde jag inte att man behövde vara, jag har en vanlig kärcher 120bars som jag körde med vanliga munstycket, dvs inte rotojet.
 
  • Gilla
AlfonsSnickare
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.