F fribygg skrev:
Det är väl rätt svårt att få eld på?
Exempelvis Treetex (Tretex?) indränkt I diesel fungerar utmärkt som tändmedel. Dock är det på grund av stanken kanske inte så lämpligt i bostäder.
 
  • Gilla
  • Wow
Norrtull och 1 till
  • Laddar…
J
Nu dyker det upp pyromaner som kan alla slags trix🫣😱
 
Alfredo Alfredo skrev:
Exempelvis Treetex (Tretex?) indränkt I diesel fungerar utmärkt som tändmedel. Dock är det på grund av stanken kanske inte så lämpligt i bostäder.
Jodå, men enbart diesel är väl svårantåndligt?
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Nu dyker det upp pyromaner som kan alla slags trix🫣😱
Hej pyroman
 
Män gillar att elda, det har vi gjort i 600 tusen år minst. Bor nog en liten pyroman i alla herrar.
 
  • Gilla
tobben87 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.