Alfredo #196 Besserwisser · Västernorrland · 38 396 inlägg 5 jan 19:41 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 396 inlägg 5 jan 19:41 #196 F fribygg skrev: Det är väl rätt svårt att få eld på? Exempelvis Treetex (Tretex?) indränkt I diesel fungerar utmärkt som tändmedel. Dock är det på grund av stanken kanske inte så lämpligt i bostäder.
F fribygg skrev: Det är väl rätt svårt att få eld på? Exempelvis Treetex (Tretex?) indränkt I diesel fungerar utmärkt som tändmedel. Dock är det på grund av stanken kanske inte så lämpligt i bostäder.
J Jansson69 #197 Bannad · 3 260 inlägg 5 jan 19:44 Jansson69 Bannad 3 260 inlägg 5 jan 19:44 #197 Nu dyker det upp pyromaner som kan alla slags trix🫣😱
F fribygg #198 Medlem · Östergötland · 23 452 inlägg 5 jan 19:52 fribygg Medlem Östergötland 23 452 inlägg 5 jan 19:52 #198 Alfredo skrev: Exempelvis Treetex (Tretex?) indränkt I diesel fungerar utmärkt som tändmedel. Dock är det på grund av stanken kanske inte så lämpligt i bostäder. Jodå, men enbart diesel är väl svårantåndligt?
Alfredo skrev: Exempelvis Treetex (Tretex?) indränkt I diesel fungerar utmärkt som tändmedel. Dock är det på grund av stanken kanske inte så lämpligt i bostäder. Jodå, men enbart diesel är väl svårantåndligt?
F fribygg #199 Medlem · Östergötland · 23 452 inlägg 5 jan 19:52 fribygg Medlem Östergötland 23 452 inlägg 5 jan 19:52 #199 J Jansson69 skrev: Nu dyker det upp pyromaner som kan alla slags trix🫣😱 Hej pyroman
Norrtull #200 Medlem · Stockholm · 1 351 inlägg 11 jan 16:32 Norrtull Medlem Stockholm 1 351 inlägg 11 jan 16:32 #200 Män gillar att elda, det har vi gjort i 600 tusen år minst. Bor nog en liten pyroman i alla herrar.