Hej

Behöver renovera ett badrum från 1958 och funderar på att behålla ursprunglig inredning (kakel, inbyggt badkar) och istället remaljera. Vi gillar stilen på badrummet och remaljering är ju ett klart mindre kostsamt alternativ jämfört med att riva ut och sätta in nytt. Är det någon som har erfarenhet av remaljering eller andra synpunkter på den metoden?

Tack!
 
Jag tycker att du gör helt rätt.
Det är klart att en reemaljering fungerar utmärkt.
Blir kanske dyrare än att köpa budgetgrejer på K-rauta?, men du får en unik och fantastisk produkt.

Lycka till!

 
Tack för era positiva synpunkter! Jag kanske ska förtydliga och berätta att vi även ska remaljera kaklet på väggarna. Är det någon som prövat det?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.