Hej
Behöver renovera ett badrum från 1958 och funderar på att behålla ursprunglig inredning (kakel, inbyggt badkar) och istället remaljera. Vi gillar stilen på badrummet och remaljering är ju ett klart mindre kostsamt alternativ jämfört med att riva ut och sätta in nytt. Är det någon som har erfarenhet av remaljering eller andra synpunkter på den metoden?
Tack!