1 382 läst ·
10 svar
1k läst
10 svar
Rekord i handläggning
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Måste vara något fel. Överklaga 
Skönt å höra att kommuner sköter sig ibland
Skönt å höra att kommuner sköter sig ibland
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Kan vi kanske hylla en komplett ansökan och en komplett handläggare istället 
Ge dig själv en klapp på axeln också som lämnat in kompletta handlingar och gjort detta möjligt.
Har väntat 2 år själv sen garaget stod klart att få slutbevis...
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Jag tror att de flesta kommuner lyckas hålla tiderna i de allra flesta fall. Man får läsa om de fall där kommunen missköter sig.
Så riktigt kul att läsa att när man skickar in alla dokument i god ordning så som ts gjort också får ett snabbt beslut!
Sen tycker jag att det är lite humor å tillägga alla dokument och pengar var i korrekt ordning
Men det är min dåliga humor
Så riktigt kul att läsa att när man skickar in alla dokument i god ordning så som ts gjort också får ett snabbt beslut!
Sen tycker jag att det är lite humor å tillägga alla dokument och pengar var i korrekt ordning
Men det är min dåliga humor
Klicka här för att svara